Steam Bedava Cüzdan Kodu

Merhaba arkadaşlar bugün bu yazımda sizlere cüzdan kodu dağıtacağım. Ne yazık ki sınırsız değil :( Ama bir miktar var. Hızlı olabilirseniz siz de bir tane alabilirsiniz.
Steam  Bedava Cüzdan Kodu
BEDAVA STEAM KODU İÇİN TIKLAYINIZ!!!
Steam uzun süredir en çok kullanılan oyun platformu olmaya devam ediyor. Sayamacağımız kadar çok oyuna sahip bu platform zamanın nasıl aktığını size unutturuyor. Bağımlılık bile yapabiliyor. Bide indirim vaktinde değil ise biraz cebimizi yakabiliyor. En ufak örnek olarak 87 Türk Lirası olan PUBG herkes tarafından oynanıyor. Yani her türlü satılıyor. Eğer bedavaya ya da daha ucuza alırsak geriye kalan para da biz de kalır:) Ben de bu yazıda bunun için elimden geldiği kadar yardım edeceğim.
Son zamanlarda bize sponsor olan TRENDOYUN firması bize siz sevgili ziyaretçilerimize dağıtmamız için 70 tane steam cüzdan kodu verdi. Biz de sizlere dağıtıyoruz. Bütün kodları bir kullanıcı almasın diye hepsini  buraya yazmayacağım. 5 tanesini buraya geriye kalan 65 tanesini de yorumlarda hesap istiyorum yazıp mail adresini yazan 65 farklı kişiye dağıtacağım.
Cüzdan kodlarının içinde ne olduğunu ben de bilmiyorum 5 lira da çıkabilir 10 lira da. Biraz da sizin şansınıza kalmış.
Steam Bedava Cüzdan Kodu
Eğer siz de bu kodlardan birini almak istiyorsanız aşağıdaki şartları yerine getirmeniz gerekiyor. Aksi takdirde kod verilmeyecektir. (Kodları iletmeden önce kontrol edeceğim!!!)

  • Bizi herhangi bir sosyal medya hesabınızda paylaşın. (Instagram, Twitter, Facebook)
  • Yorumlara hesap istiyorum yazın.
  • Mail adresinizi yazın.
Gün sonunda şartları yerine getiren kişiler arasında rastgele kodları göndereceğim.

Herkesin direk alabileceği beş steam cüzdan kodu:

  1. HJ23W-SDL2H-GSLD2
  2. 76FDS-AFQ5G-SDG32
  3. 9S86D-SDF2M-ZOJ14
  4. SUIDF-27D98-AGN42
  5. PMU98-GHS75-SHSJ5
Not: Eğer kodlar çalışmıyorsan sizden önce başka biri almıştır.

Bedava netflix hesapları yazısına gitmek için tıklayınız.
Diğer yazılarımıza bakmayı unutmayınız...

13 yorum:

  1. fikirbabasi.167@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. yusufel812@gmail.com

    paylaştım wp ta ama diğerlerini kullanmıyorum

    YanıtlaSil
  3. woltresswadqgmail.com wp ve twitterda paylaştım

    YanıtlaSil
  4. buru12.356@gmail.com paylaştım sizi

    YanıtlaSil
  5. Wp de paylaştım diğerlerini kullanmıyorum
    Hesap istiyorum
    emirhanuk409@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. steam hesap kısıtımı kaldırmak için üücretsiz cüzdan kodu veren bi site var mı vaye kısıtı bedava nasıl kaldırırım

    YanıtlaSil
  7. twitterpaylaştım hesap istiyorum
    eskieski097@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. HESAP İSTİYORUM:

    merhaba twitterdan paylaştım 5 tl lik steam cüzdan kodu atabilir misiniz lütfen çok acill

    gmail: ardahan0112@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Hesap istiyorum paylaştım mail : mehmetalp3453@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. paylaştım kivanci736@gmail.com

    YanıtlaSil