Netflix Ücretsiz Kayıt Olma ve Hesap Açma 2019


Netflix Ücretsiz Premium Hesaplar 
EN HIZLI ŞEKİLDE NETFLİX HESABI ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ!  

Merhabalar... Bugün sizlere başlıktan da anlayabileceğiniz üzere nasıl bedava Netflix hesabı elde edilir onu anlatacağım. Konu hakkında herhangi bir sorunuz olursa yorumlar kısmından bize iletebilirsiniz. En kısa sürede dönüş sağlanmaktadır.

Biliyorsunuz özellikle son bir kaç yıldır oldukça popüler olan dizi ve film izleme Netflix platformu kullanıcılarını çok memnun ediyor. Son bir iki ay içerisinde de bir kaç tane türk dizi ve film bulunması Türkiye'de ki aktifliğini bir miktar daha artırdı. Dolayısıyla bize bir adet netflix hesabı gerekiyor. Ama ücretsiz olanından :)


NETFLIX PREMIUM HESAP BEDAVA NASIL ALINIR?

Eğer bu sorunun cevabını bulmak istiyorsanız çok doğru yerdesiniz demektir. Tek yapmanız gereken yazımızı sonuna kadar okumak. Netflix bedava premium hesap açmak sandığınızdan da basit. Netflix ücretsiz premium hesap açmak için ihtiyacınız olanlar:

  • İnternete girebilen herhangi bir cihaz,
  • İnternet,
  • Aktif bir kredi kartı ya da banka kartı,
Size lazım olan şeyler işte bu kadar az ve rahat bulabileceğiniz şeyler.


ÜCRETSİZ NETFLIX HESABI NASIL AÇILIR?

Netflix filmleri veya dizilerini izlemek için hesaba ihtiyacınız var ise netflix.com adresine girdikten sonra ekrana çıkan kırmızı renkli "Bir Ay Ücretsiz Katılın" yazılı butona tıklayın. Bu butona basınca sizi yönlendirdiği sayfada gerekli bilgileri girin daha sonra site sizi ana sayfaya yönlendirecektir. Ana sayfaya geldikten sonra arama çubuğuna istediğiniz filmi yazın ve tamamen ücretsiz bir şekilde izlemenin keyfini çıkarın. Ama kart bilgilerini girdiğiniz için 1 ay içinde iptal etmezseniz otomatik olarak karttan parayı çekecektir. O yüzden hesabı 1 ay içinde iptal etmeyi unutayınız.

Bedava Netflix üyelik için bu şekilde ücretsiz deneme sürümünü kullanabilirsiniz. Eğer siz de ücretsiz Netflix hesapları 2019 yöntemi arıyorsanız bu şekilde sorunuza cevap bulabilirsiniz. Netflix bedava hesap alma yöntemi 2019 başlıklı içeriğimiz hakkındaki yorumlarınızı aşağıda bulunan yorumlar kısmından bizlere iletebilirsiniz. 



Netflix Ücretsiz Premium Hesaplar

Netflix bedava premium üyelik alma yöntemi bu şekildedir. Eğer bu yöntem hakkında sorularınız varsa aşağıda bulunan yorumlar kısmından bizlere ulaşabilirsiniz. Konu hakkındaki tüm yorumlarınızı aşağıdan göndermeyi unutmayın. Netflix bedava hesaplar ve şifreleri detaylı anlatım istiyorsanız yine aşağıdan belirtebilirsiniz. En kısa sürede dönüş sağlanmaktadır.

Bedava Netflix hesabı açmayı öğrendiniz. Artık ücretsiz bir şekilde Netflix'de ki dizileri izleyebilirsiniz. Yeni çıkan Muhafız dizisini izlemeyi unutmayın. Gerçekten kaliteli bir film ve izlerken insana zevk veriyor. Eğer bedava netflix hesabı açamadıysanız ve yardıma ihtiyacınız varsa bunu yorumlarda  belirtiniz. Size 12-16 saat içinde dönüş sağlanacaktır. Başka bir yazıda görüşmek üzere...


2343 yorum:

  1. Abi nolur at abi cilgingitaristhamzaeren@gmail.com istersen şifreyi de vereyim abi yeterki at neftliksx dizi izlicem abi nolur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de kardeşim. Mail hesabına bir tane netflix hesabı gönderdim😁

      Sil
    2. Lütfennn banada gönderirmisiniz netflix hesabı
      aysegulozdme32@gmail.com

      Sil
    3. Gönderim Ayşegül. İyi seyirler...

      Sil
  2. Hesap istiyorum ybilal19059@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç kaldım. Kusura bakmayın. Aam gönderdim. :)

      Sil
  3. Hesap istiyorum. batucelik.bc@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 saat dolmadan gönderdim:) bizden hızlısı mezarda 😁😁

      Sil
  4. Rica etsem bana da yollar msınıız? acaba şifreyi değiştirmeden kullanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bir mailinizi yazarsanız gönderirim:))

      Sil
    2. Abi Bana da atar mısın lütfen çok ihtiyacım var e posta;; cemrecaliskan21@hotmail.com

      Sil
  5. ayhanoguz1991@gmail.com hsap kardşim

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Mail adresini yazarsan neden olmasın?

      Sil
    2. Gönderdim:) Lütfen sitemizdeki diğer yazılarada göz atınız 😁😁😁

      Sil
  7. Abi bana da atarmisiniz izleyemidigim filmler diziler var abi izlemek istiyorum nolur gorkemmucu@gmail.com e postam bu abi nolur atın bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdim Görkem Bey. Lütfen sitemizdeki diğer yazılara göz atınız. 😁😁

      Sil
  8. ayhan-uguz@hotmail.com baskan sana zahmt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdim Başkan 😁. Sana da zahmet olmazsa diğer yazılarımıza göz atsana:)

      Sil
  9. ninca0001@gmail.com gönderir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdim efendim. Sitemizdeki diğer yazıları paylaşırsanız çok memnun olurum. 😁😁

      Sil
  10. Bende bi neyrdlix hesabı alabilirmiyim? Sosyal medyada da paylaşımımı yaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emrecomert2003@gmail.com

      Sil
    2. Size bir tane neydrlix hesabı gönderdim. 😂😂😂😁😁

      Sil
  11. hesap istiyorum bomba090909@gmail.com gönderir misin rica etsem netflix

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bomba gibi bir hesap gönderdim size. Premium hesap 😁😁

      Sil
  12. Banada gönderirmisiniz rica etsem adilkahraman48@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Zekigrzekigr28@gma
    Atar misin abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdim efendim. Güle güle kullanın 😁😁

      Sil
  14. Abi netflix hesabı teamtivi@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. An itibari ile göndermiş bulunmaktayım. İyi seyirler😁😁

      Sil
  16. fatmabz1981@gmail.com
    Gönderir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de Fatma Hanım. Bizi sosyal medya da paylaşmayı unutmayınız... 😁😁

      Sil
  17. mussade42@gmail.com banada gönderirmisiniz şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdim. Bir yanlışlık yoksa hesabınızda bir tane netflix hesabı var 😁😁😁 iyi seyirler

      Sil
  18. Bulbulmuhammeed@gmail.com bir premium hesap pls

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de gönderirim. İyi seyirler 😁😁

      Sil
  19. hamdibukcu35@gmail.com varsa 1 tanede bana yollarmısıın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size bir tane netflix hesabı gönderdim. İyi seyirler Hamdi Bey 😁😁

      Sil
  20. uguryapran@gmail.com bu adrese yollar mısın bi netflix hesabı kardeşim..


    aşağıdaki facebook hesabımda da linkinizi paylaştım

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100010207543118

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşım için teşekkürler. Hesabına Netflix hesabını da attım. 😁😁😁

      Sil
  21. Hesap istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir mail adresini gönderirsen hesap verebilirim.

      Sil
  22. Hesap İstiyorum.
    umut.blackrose@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinize bir tane hesap gönderdim. İyi seyirler 😁😁

      Sil
  23. Bende hesap istiyorum admin çok sevinirim
    vakkaskoroglu1@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi mutlu edebildiysek ne mutlu bize 😁😁

      Sil
  24. Bende hesap istiyorum gönderir misin
    kst3komax@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki gönderirim. İyi seyirler😁😁

      Sil
  25. ysafirat@gmail.com yollarsan sevinirim admin beklemedeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bekletmeden göndereyim o zaman. İyi seyirler

      Sil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Abi bana da lütfen
    cemrecaliskan21@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. admin yoğun olduğunu biliyorum ama bir hesap at
    cemrecaliskan21@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim işim bu :) hesap gönderdim iyi seyirler 😁😁

      Sil
  29. admin hesap varmı bilyorum ama beni de görsene onuralp54321@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmaz olur mu gönderdim :) iyi seyirler

      Sil
  30. admin yoğunsun biliyoru ama çok lazım atarmısın f3421f34@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Admin bana da gönderir misin sana zahmet?
    okan.sk@outlook.com

    YanıtlaSil
  32. Bana da hesap gönderirsen çok sevinirim reis lxğxğzşz

    YanıtlaSil
  33. Ustam bizede atarmısın sana zahmet. serdar-21-21@windowslive.com

    YanıtlaSil
  34. Hocam bir tane de bana atar mısın lütfen alpbagci17@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atarım hocam tabi ki de iyi seyirler :)

      Sil
  35. gokhan.eroglu@gmail.com
    aktif bir hesap alabilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün hesaplarımız aktifdir. Mailinize bir adet netflix hesabı gönderdim :)

      Sil
  36. Admin bana da atar mısın ?
    Mail: heisenbergg09@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki de umarım bizi sosyal medya da paylaşmışsındır :) iyi seyirler

      Sil
  37. Admin sana zahmet yollarsan sevinirim
    Mail
    koca56056@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adminin başka işi yok zaten sizi sevindirmek :) iyi seyirler

      Sil
  38. admin bey mrsymnn@gmail.com hesabına da gönderir misin ? Lütfen gönder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mailinize bir adet aktif netflix hesabı yolladım iyi seyirler :)

      Sil
  39. Admin gönderir misin?
    tokucuismayilefe@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönderirim tabi ki de :) iyi seyirler iyi günlerde izleyiniz

      Sil
    2. Admin 4 gündür kontrol ediyorum ama göndermemişsiniz. Göndermezseniz yalancı diye her yere ifşa edeceğim sizi

      Sil
  40. kayabse101@gmail.com
    Hesap yollarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevinecekseniz yollayayım iyi seyirler :)

      Sil
  41. enesdmrkl@outlook.com
    banada birtane gönderebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. an itibari ile göndermiş bulunmaktayım :)

      Sil
  42. üstad bana da bir tane yollar mısın?

    basscustomizer@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Ben de alabilirmiyim? olmezugur@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alabilirsiniz. İyi seyirler :)

      Sil
    2. selamlar. dün cevap verdiğinizden beri mail adresimi sürekli kontrol ediyorum fakat gelen giden birşey yok sanırım bir aksilik oldu. rica etsem tekrar gönderebilirmisiniz?

      Sil
    3. maillerimiz bazen spam klasörüne düşebiliyor. Orayı kontrol edin.

      Sil
  44. Admin bana da atabilir misin? dolga009@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Kardeşim rica etsem 1 tane netflix hesabı yolla bilirmisin acaba karsliopa1@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de yollarım. La Casa De Papel i izlemenizi öneririm :)

      Sil
  46. Reis bı hesap gönderir misin hackerimam16@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. abi sana zahmet bir hesapta bana gönderir misin tuncaysaritas58@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Admin bana da yolla bir tane
    Melisakaymakk52@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de Melisa Hanım. İyi seyirler. Yeni çıkan Muhafız dizisi çok güzel. Şiddetle tavsiye ederim.

      Sil
  49. Bana da hesap gönderebilir misiniz? (Ormandakigizem1@gmail.com)

    YanıtlaSil
  50. Baskan bedava Netflix hesabı ayarlarmisin velatmvb@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. hocam sezercont@gmail.com hesabına bir tane yollarmısın imkanı varsa. teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkanım yetebildiğince atıcam. Şu an gönderidm size:)

      Sil
  52. younisalwayskor@gmail.com yollarsan memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müşteri memnuniyeti çok önemli:) Gönderdim bile...

      Sil
  53. Reis bi hesapta ben istiyorum zahmet olmazsa komedi.33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Abi banada yollarmısın Şimdiden çok teşekkürler
    skaslan875@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de teşekkür ediyorum. İyi seyirler :)

      Sil
  55. Banada atarmısınız ebubekirdolan200@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atarım ebubekir bey. 5 dk içinde mail kutunuzu kontrol etmenizi şiddetle öneririm. iyi seyirler :)

      Sil
  56. tmacalican@hotmail.com adresine de şifre gönderebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanıcı adı ile şifreyi mail adresinize yolladım iyi günler:)

      Sil
  57. banada atarmısınız
    yorgabilal@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atarım tabi ki de. hesabınıza gönderdim iyi günler:)

      Sil
  58. Hesap istiyorum
    Atarsan Allah Razı olsun.
    z.mihre@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hepimizden razı olsun :) iyi seyirler

      Sil
  59. tahsinar75@gmail.com
    Bende alabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alabilirsiniz tahsin bey iyi seyirler efendim :)

      Sil
  60. Hesap istiyorum smgecit@hotmail.com

    YanıtlaSil
  61. Hesap alabilirmiyim omer.avci16@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki de alabilirsiniz. Mail adresine bir tane gönderdim. İyi seyirler:)

      Sil
  62. Hesap gönderebilir misiniz
    alimansur_@hotmail.com
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hesap gönderdim ali mansur bey iyi seyirler dilerim

      Sil
  63. Lütfen bana da smgecit@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Reis bana da gönder misin ?

    kobal8348@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de bir adet gönderdim. İyi seyirler dilerim...

      Sil
  65. Reis Banda Göndersen Bir Tane Allah Rızası İçin





    sporcuenes@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki de. Bir tane hesap gönderdim. İyi seyirler...

      Sil
  66. Selam admin. Bana da bir tane gönderebilirmisin. Teşekkür.

    haandogan@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin size çok hızlı bir şekilde hesap gönderdi. İyi seyirler...

      Sil
  67. lütfen benim içinde bir hesap

    oguzhan053053@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin içinde bir tane hesabım var :) İyi seyirler...

      Sil
  68. Abi allah rızası için şöyle yanarlı dönerli bi hesap gönderirmisin
    #Yaran41yaran56e@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana şöyle yanarlı dönerli sağlam bir hesap gönderdim :) İyi seyirler...

      Sil
  69. Başkan be banada bi hesap gönderirmisin

    Mail:
    dogukanyildiz76@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdim bile başkan. İyi seyirler...

      Sil
  70. ozge.kutay11@gmail.com
    Rica etsem banada gönderir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ettiğin için gönderiyorum :) İyi seyirler...

      Sil
  71. ABİ ACİLEN BANADA RİCA ETRSEM 1 HESAP ATABİLİRMİSİN LÜTFEN ?? hotmailim berkay_mke@hotmail.com




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hızlı bir şekilde atıyorum. Nasıl olsa Atik Genciz :) İyi seyirler...

      Sil
  72. ahmet_bozkus@live.com abi bi hesap atarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atarım abicim. Neden atmayım? İyi seyirler...

      Sil
  73. Reis bana da bi Netflix atarmisin
    huseyincancelik392
    @gmail.com

    YanıtlaSil
  74. banada atar mısın hocam alpermmemisoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. Bana da gönderir misiniz?
    Ormandakigizem1@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size çok gizemli bir hesap gönderdim. İyi seyirler...

      Sil
  76. bir hesap da bana at reis
    emirhanonderr1@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. rica etsem olmezugur@hotmail.com adresine bir hesap yollayabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönderdim :) İyi seyirler...

      Sil
    2. Maili tekrar yollarmısınız? Hala gelen giden birşey yok.

      Sil
  78. Bana da bir netflix hesabı gönderir misiniz lütfennn arifeturk86@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. admin bana da atarmısın

    YanıtlaSil
  80. Atahane36@gmail.com hesap istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesap gönderdim. LÜtfen sitemizdeki diğer yazılarada bakın:)

      Sil
  81. Akcentlife5034@gmail.com kral hesap gönder bi hayir dua si al

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesapları karşılıksız gönderiyoruz:)) İyi seyirler...

      Sil
  82. bana da bir tane hesap yollar mısın kardeşim dilan7777@icloud.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesap gönderdim. İyi seyirler dileriz...

      Sil
  83. rica etsem bana da yollayabilir misiniz nightofspace1@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. rica etsem bana da atabilir misiniz alinnehir@icloud.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atabilirim tabi ki de... İyi seyirler:)

      Sil
  85. Admin bey banada bir netflix hesabı gönderirsen heralde 😆😆 é posta semihefendi42@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. hesap istiyorum admin lütfen sezen19052002@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinize bir tane hesap gönderdim. İyi seyirler...

      Sil
  87. Admin bi hesap da bana gönderir misin Allah rızası için �� yavuzselimoglu61@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinize bir tane hesap gönderdim. İyi seyirler...

      Sil
  88. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  89. Lütfen bana da bir tane hesap gönderebilir misiniz. Şimdiden teşekkürler.

    ugurayten@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. mobilesmurf22@gmail.com gönderir msiiniz

    YanıtlaSil
  91. Seanpaul_18-memo@hotmail.com bana da görirmisiniz cok teşekurler

    YanıtlaSil
  92. Malikdakak@hotmail.com gönderir isin usta

    YanıtlaSil
  93. Admin bana da 1 tane hesap verebilir misin ?
    sleyman1647@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. kral bir tane rica edebilir miyim acilinden sıcak sıcak :) huseyinerik2014@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. hesap verebilir mısın gokhanyal5593@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. Bana da gönderebilir misiniz? mineakbuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  97. emirhandogan2302@gmail.com yalvarırım bana bi tane gönderiin hiç kullanamadım netflix i 1chester instagram adresim

    YanıtlaSil
  98. Admin bana da gönderirmisin brnbakan@gmail.com

    YanıtlaSil
  99. Bana da gönderir misiniz aybrs.mete@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. izzetyildiz963@gmail.com rica etsem banada gönderirmisiniz şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  101. banada bir tane netflix hesabı gönderirmisiniz rica etsem :)
    tugce_feyza_1996@hotmail.com teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  102. Admin bey bizide görünüz lütfen mayklhnry08@gmail.com <3

    YanıtlaSil
  103. Bana da gönderebilir misiniz lütfen. Şimdiden teşekkürler.
    iremsdnl@gmail.com

    YanıtlaSil